I try to hold on, but I’m stretched so thin.

Just nu känns det ganska.. tomt. Jag har en hel del saker jag borde göra, men jag har noll inspiration as usual. Dessutom har jag fotat i fem minuter eftersom det har varit pissväder och mörkt hela dagen. Om ändå rimfrosten hade kunnat vara kvar nu i helgen..

Jag har sovit tolv timmar både fredag och lördag. Ändå är jag så jälva trött. Jag tror att jag lider av kronisk trötthet, om det nu existerar.

17:21

Just nu sitter jag med en hög av böcker framför på skrivbordet. För att ge en bild av vad det är för något jag ska skriva om, så kan jag nämna några av titlarna – Hästens Fysiologi, Hästens Anatomi, Hästens Biologi och kanske lite mer oväntat, Utfodrings ABC. Visst låter det spännande. Not.

Ämnet är..

*trumvirvel*

HÄSTENS DIGESTIONSFYSIOLOGI!

Whoho. …

Kommentera

