A memory of a time when I tried so hard.

Sitter här och funderar på vad jag måste köpa innan vi reser till Egypten om en månad. En del saker har inget direkt med resan att göra men det är saker som jag behöver inom en månad. Just nu känns det som att jag har tusen utgifter och inga pengar..

Det här är det jag kan komma på just nu:

– Genomskinligt nagellack
– Svart nagellack
– Silverchampoo
– Flip flops
– ”Sandaler”
– Snygga skor med kilklack (bekvämt)
– Bikini (har minst fem stycken, men vill ha ny igen..)
– Vattenfast mascara
– Flytande eyeliner
– Vanlig mascara
– Hårspray
– Epilator
– Vaxremsor
– Väska
– Shorts
– Saltvattenspray

Dessutom måste jag köpa ny säck Krafft Groov 90 till kaninerna, plus hö antagligen. Hm, det får bli att prioritera.

Kommentera

