A reason for the song you’re singing.

Idag var en bra dag. Utmattande, men bra. Upplyftande comes to mind. Det har hänt en del bra saker den senaste tiden:

– Hoppade Svante idag, en femåring. Det gick superbra för en gångs skull!
– Tog tag i ridsportpraktiken i höst och kommer att vara hos vår hopptränare.
– Ska ut tre veckor på avelspraktik nästa vecka och kan komma ikapp med skolarbeten.
– Ska få kaninungar om typ två veckor.
– Har kort dag imorgon slutar elva.
– Har fått 250 kr för att passa mosters hund, välbehövliga pengar!
– Ska sola imorgon och gå på stan. Äntligen kan jag köpa ny hårspray ;o
– Mitt presentkort på 500 kr hos Nelly.com har äntligen skickats! Ska även få ytterligare ett år 250. Nu ska jag köpa en ny festklänning.
– Imorgon blir det valborg-fest!
– Jag har cola och chips, det gör en alltid glad.
– Bara det faktum att jag inte väljer att ta upp den negativa listan som antaglien är tre gånger så lång måste ju anses som en mycket bra sak!

Svante
Svante förra året, jag som fotar så det är inte jag som rider ;)

Svante

Kommentera

