You build up hope, but failure’s all you’ve known

Det är så extremt tråkigt att vara sjuk, och av någon anledning blir jag alltid extremt inspirerad av att hitta på random grejer när jag ligger med typ 39 grader feber och inte kan röra mig. Men nu börjar jag bli bättre åtminstone, så idag har jag suttit och tittat på smink tutorials och gjort en liten rosa sotning (tyvärr kom färgerna inte fram alls i mina vackra mobilbilder..)

Keep in mind att jag är helt osminkad i övrigt med ofixat/smutsigt hår och dessutom ingen maskara eftersom jag ändå skulle tvätta bort det igen :p

Kommentera

