Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma

Just nu är jag lite less på personer som alltid har en baktanke med det dom gör. Och med lite less menar jag jävligt less. Bah, jag är så trött på det att jag knappt orkar klaga.

Var ute igår med en gammal kompis jag inte sett på ett tag, var skitroligt. Skönt att omgiva sig av en genuint snäll och glad människa för en gångs skull.
Tog faktiskt några ”seriösa” bilder medan jag fixade mig eftersom jag gjorde det hemma for once, så here you go:


Försökte få med mina nya skor vilket inte var det lättaste, men ni kan ju se två svarta klumpar åtminstone..

One thought on “Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma

Kommentera

