No, I don’t care

Självklart kom min ”orginala” nyårsklänning idag på posten, så nu har jag beslutsångest om vilken jag ska välja. Tog tyvärr ingen bild när jag provade den tidigare, men den sitter skitbra även om jag inte kan bestämma mig om den är tillräckligt ”nyårs-aktig”. Hum hum hum. Fick även hem två andra klänningar, ett par jeans, en topp och lite småsaker. Imorrn ska jag nog beställa lite smink (shopaholic eller vad?)

Sitter just nu och tråkar med blekning i håret, ska väl skölja ur det nu så att jag inte blir platinablond..

Kommentera

