Blicken är ärlig, jag bjuder på kärlek.

Jag fortsätter i samma positiva anda. Igår var jag ute och sprang 3,5 km, sen blev det styrketräning av ben och rumpa. Tyvärr glömde jag solskydd så nu har jag lite soleksem på bröstkorgen, great. Så idag blir det nog styrketräning/HIIT inomhus.

Gårdagens mat: 1346 kalorier
Turkisk yoghurt med bär 288 kcal
Potato skins med kyckling och bacon 396 kcal
1 kokt ägg med kaviar 84 kcal
1 kiwi 31 kcal
1 banan 100 kcal
½ nötchoklad 50 kcal
Pasta med tryffelsås och bacon 400 kcal

Dagens mat: 1216 kalorier
Turkisk yoghurt med bär 288 kcal
Potato skins med kyckling och bacon 212 kcal
Köttfärspaj 200 kcal
Choklad 50 kcal
1 mandarin 30 kcal
2 kiwis 62 kcal
Leverpastej 50 kcal
Rödbetor 44 kcal
Ugnsbakad gös med sparris och champinjoner 280 kcal

Kommentera

