This is your moment and every single minute you spend trying to hold onto it

Sitter och funderar på hur jag ska lägga upp löpningen idag. Egentligen hade jag planerat ett distanspass, men regnet verkar inte ge sig. Om jag känner mig själv rätt så kommer det antagligen att bli intervaller eller backträning för att slippa vara ute så länge.

Gårdagens träning blev 5 rounds av:
10 reps ground to overhead
10 reps single leg squat (weighted)
10 reps skull crushers
10 reps v ups
10 reps jump burpees
Det tog 25 minuter, så jag avslutade med 5 minuter hopprep.

Dagens mat: 1308 kalorier
Mannagrynsgröt med bär 274 kcal
Kycklingfilé med majs, sallad och potatis 353 kcal
1 banan 100 kcal
Tacos utan bröd eller sås 311 kcal
Choklad 270 kcal

Dagens lunch, alldeles för gott!

Kommentera

