Time is a valuable thing, watch it fly by as the pendulum swings.

Idag blev det löpning i skogen, av någon anledning känns det mycket lättare och roligare att springa över stock och sten än att nöta på i motionsspåret. Totalt blev det 5,5 km och efter det gjorde jag två rounds (12 minuter) av följande:

1 min Leg lift + bent over row (vänster)
1 min Leg lift + bent over row (höger)
1 min Oblique twists
1 min Push ups + tricep dips
1 min Alternating leg lifts
1 min Weighted swing

Tyvärr har mina knän börjat säga ifrån igen, så nu blir det ingen löpning på minst en vecka.

Dagens mat: 1331 kalorier
Turkisk yoghurt med bär 288 kcal
Kycklingfilé med potatis, majs, broccoli och sparris 318 kcal
1 banan 100 kcal
Skinkskivor, leverpastej 75 kcal
1 päron 65 kcal
½ digestive 32 kcal
Ugnsbakad sidfläsk med bacon och potatis 553 kcal

Kommentera

