I was overwhelmed and frankly scared as hell.

Det blev en skön midsommar ute på sjön i strålande sol. Nu ser jag lite lätt kräftröd ut, inte så smickrande men det var värt det. Ingen träning blev det igår men eftersom jag både åt nyttigt och inte intog en enda droppe alkohol (shocker!) så var det en bra dag.
Midsommardagen spenderades i bilen, 30 mil blev det. Det är ju slutspurten som gäller nu med övningskörningen eftersom jag kör upp om ett par veckor. Börjar bli lite halvt nervös men det ska nog gå bra.

Dagens träning blev en snabbis, tre rounds av:
1 min Plank jumps 
1 min Get ups med vikt
1 min Push ups with knee tucks
1 min Side step up med vikt (vänster ben)
1 min Side step up med vikt (höger ben)

Dagens mat:
Havregrynsgröt med bär 217 kcal
Baconinlindad kalkon med bulgur och grönsaker ? kcal
Godis ? kcal
Torskgryta med potatis ? kcal


Svensk sommar när den är som bäst, att åka båt ut till en liten ö och sola på en stenhäll.

Kommentera

