Your body can do anything, it’s your brain you have to convince.

Gårdagens träning blev ett kort HIIT-pass igen, 12 minuter plus 3 minuter hopprep. Det blev två rounds av:

1 min Lateral side jumps
1 min 3 walking push ups + 5 mountain climbers
1 min 3 hops to left elbow + 3 knee ups
1 min 3 hops to right elbow + 3 knee ups
1 min Plank jumps
1 min Reverse pull ups

För en gångs skull har jag inte planerat varken idag eller imorgon, någon av dagarna blir det nog styrketräning. Just nu är jag lite sugen på att testa mina knän och gå och ut springa, men vi får la se.

På tal om ingenting så provade jag en ny brun utan sol igår, big mistake. Jag som hört så mycket bra om Åhlens BUS men just nu ser jag bara fläckig ut, den ska få en chans till sen tar jag nog och köper (alldeles för dyra) St Tropez. Bah.

Kommentera

