It’s almost 4 am, monday in my room again.

Dagens mat:
Havregrynsgröt med bär och mjölk
Bulgur med tonfisksås
2 bananer
1 kiwi
2 persikor
Tonfiskfilé med potatisgratäng och grönsaker

Och på tal om ingenting, så har jag börjat förstå mig på Åhlens Brun utan sol tror jag. Den ger rätt mycket färg på en gång så man måste vara extremt noggrann när man smörjer in sig, men annars är den helt okej (Vet inte hur många kommentarer jag har fått att jag ser så solbrun ut!). Tyvärr så skimrar den så den är ingen som man vill använda i ansiktet.

Och surprise, jag har rakat av mig håret! Nej då, men man skulle nästan kunna tro det när man kollar på den här bilden.

Kommentera

