I can see I’m going blind.

Dagens träning blev HIIT som planerat, jag kände mig sjukt omotiverad så det var nog tur att jag inte planerade in styrketräning som jag hade tänkt. Pust. Satt i bilen hela dagen, sjukt tråkigt när man inte kör själv.. En annan tråkig sak är att jag inte ska åka till Norge imorgon, nu i helgen är det ju Gatebil i Rudskogen. Skulle vara sjukt roligt att trängas i en husbil med dom bästa i några dagar!

Jaja, dagens träning blev i alla fall samma som för någon vecka sen förutom att jag bara gjorde 10 reps per övning. När jag känner mig omotiverad tycker jag inte om att göra intervallträning för då fuskar jag bara och tränar inte ordentligt. Så därför tyckte jag att det var bättre att göra bestämda antal reps, för då kan jag inte fuska. 19 minuter och 7 sekunder tog passet i alla fall.

30 reps Clean & press (med vikt)
30 reps Sit ups
15 reps Prisoner get ups (med vikt)
15 reps Lunge & twist (med vikt)
40 reps Push ups
35 reps Wide leg hop
60 reps Side obliques
30 reps Squat & press (med vikt)
50 reps Mountain climbers
30 reps Upright row (med vikt)
30 reps Bicep curl & press (med vikt)
40 reps Wood chops (med vikt)
50 reps High knees
50 reps Ab twists (med vikt)
40 reps Sandbag swing (med vikt)
40 reps Bent over row (med vikt)
30 reps Tuck abs
20 reps ½ Oblique burpees
30 reps Tricep Dips
40 reps Ski abs
10 reps Burpee tuck jumps
20 reps Spider push ups
40 reps Sitting bike abs
40 reps Squat jumps
60 reps One leg touch jumps
30 reps Ski jumps
20 reps Push ups & side obliques
20 reps Over head abs (med vikt)

Kommentera

