Be your own inspiration.

Idag blev det styrketräning som sagt, axlar och rygg plus en magövning. Det tog kortare tid än vad jag trodde så jag hoppade lite hopprep också.

20 reps Rygglyft på balansboll
20 reps Bent over rows
20 reps Single arm rows
20 reps Shoulder press
20 reps Front & lateral arm raises
20 reps Sidplankor på balansboll

Jag genomförde dessa övningar tre gånger på 15 minuter och 30 sekunder. Imorgon blir det antingen High intensity interval training eller vila beroende på hur det känns! Nu har jag njutit av en några bitar cappricciosa. Idag har varit en bra dag, känner mig lätt i hjärtat och klar i huvudet. Det regnar. När jag är på bra humör så älskar jag regnet. Det är lugnande att höra dropparna mot rutan eller att gå ut på balkongen och känna dem mot ansiktet. Härligt!

Kommentera

