Teach me how to feel again.

Tänkte börja uppdatera mina träningspass lite bättre… Idag hade jag egentligen planerat in styrketräning för ben och rumpa, men jag har sån sjuk träningsvärk så det blir överkropp istället. Jag har inte riktigt bestämt mig vad det blir för övningar än, men troligtvis blir det inriktat på rygg, mage och axlar.

v 32 Planering
Måndag: HIIT
Tisdag: HIIT
Onsdag: Styrketräning (överkropp)
Torsdag: HIIT
Fredag: Styrketräning (underkropp)
Lördag: Vila
Söndag: HIIT

Måndag:

10 reps Push ups
10 reps Thrusters (med vikt)
10 reps Lunge back with bicep curls (med vikt)
10 reps Squatting bicep curls (med vikt)
10 reps Jump lunges (med vikt)
10 reps ½ Burpees

Jag genomförde detta 5 gånger vilket tog 21 minuter och 5 sekunder.


Tisdag:

8 reps Squat push outs (med vikt)
8 reps Forward lunges with ab twist
4 reps Switch push ups + 4 Tricep push ups
8 reps Crab toe touches
8 reps Lizards

Den här träningen bestod av 6 minuter träning, 1 minut vila och sedan 6 minuter träning. Totalt tog det alltså 13 minuter och jag hann genomföra övningarna 6 gånger.

2 thoughts on “Teach me how to feel again.

Kommentera

