Challenge yourself, every day, a little bit more.

v 33 Planering
Måndag: Fit Test/HIIT
Tisdag: Styrketräning (underkropp)
Onsdag: HIIT/Styrketräning (överkropp)
Torsdag: HIIT
Fredag: HIIT
Lördag: Vila
Söndag: Vila eller HIIT

Dag 2 av operation Träna på morgonen! Även fast det står att jag vilade så följde jag min plan, det vill säga att gå upp klockan fem. Sen blev det en sjukt mysig powerwalk i soluppgången. Klockan sex var jag hemma igen och käkade frukost. Snacka om att det gör skillnad att börja dagen på ett bra sätt.

Jag borde nog ha släpat med mig kameran, men mobilbilder får duga så länge.

3 thoughts on “Challenge yourself, every day, a little bit more.

  1. Hej, du, den där träningen du håller på med, HIIT, kan du tipsa om en bra hemsida som förklarar vilka typer av övningar man ska göra, hur ofta och lite sådant? Jag är nyfiken på att testa, men vet inte riktigt hur jag ska göra :)

Kommentera

