Make yourself stronger than your excuses.

v 33 Planering
Måndag: Fit Test/HIIT
Tisdag: Styrketräning (underkropp)
Onsdag: HIIT/Styrketräning (överkropp)
Torsdag: HIIT
Fredag: HIIT
Lördag: Vila
Söndag: HIIT

Upp klockan fem idag igen. Jag hade egentligen tänkt att vila och ta min morgonpromenad igen, men eftersom det spöregnade så var jag inte lika sugen. Istället blev det träning! Cirkelträning som tog totalt 21 minuter. Är lite sugen på att köra ett riktigt intervallpass men jag skulle behöva köpa en stoppklocka med intervallfunktion, så slipper jag träna framför datorn. Brukar i vanliga fall använda den här som timer när jag kör high intensity interval training.

Idag genomförde jag dessa övningar 5 gånger:

10 reps Squat + Shoulder press (med vikt)
20 reps One leg squats
10 reps Skull crushers (med vikt)
10 reps V crunches
5 reps Burpees

Kommentera

