A place for my head.

v 33
Måndag: Fit Test/HIIT
Tisdag: Styrketräning (underkropp)
Onsdag: HIIT/Styrketräning (överkropp)
Torsdag: HIIT
Fredag: HIIT
Lördag: Vila (Powerwalk)
Söndag: HIIT

Bra träningsvecka igen! Jag känner mig dock lite energilös över lag, kanske äter för lite? Brist på något? Jag tror personligen inte på att äta en massa tillskott, däremot ska jag försöka äta lite mer salt eftersom jag tränar så pass mycket.

v 34
Måndag: Vila (Powerwalk)
Tisdag: Styrketräning (helkropp)
Onsdag: HIIT eller cirkelträning
Torsdag: HIIT eller cirkelträning
Fredag: HIIT eller cirkelträning
Lördag: HIIT eller cirkelträning
Söndag: Vila

Idag tog jag sovmorgon till klockan åtta. Vägde mig för första gången på länge och vågen bekräftar att jag nog äter för lite. Ingen större viktnedgång men det sista man vill göra när man styrketränar är att förlora muskler. Tyvärr har jag extremt svårt att hitta på bra mellanmål som inte innehåller gluten eller mjölkprodukter, det blir mest en massa frukt.

Dagens träning blev styrka. Jag körde 30 minuter ”AMRAP”, det vill säga As Many Reps As Possible. Dessa övningar körde jag så många gånger jag hann under halvtimman:

20 reps Stiff leg dead lifts
20 reps Dead lifts
20 reps Bent over rows
20 reps Bicep curls
20 reps Upright rows
20 reps Tricep press
20 reps Squats, front
20 reps Squats, back
20 reps Single leg dips
20 reps Bent leg dips
20 reps Lizards
20 reps Lizards, extended leg
20 reps Dive bombers

Kommentera

