I am so high, I can hear heaven.

Jag har börjat rida igen! Över 1,5 år har gått sen jag red senast – gud vad jag har saknat det! Så nu har jag börjat rida lektion igen. Det hade varit kul att skaffa medryttarhäst igen men det har jag inte tid för tyvärr.

Så igår bar det av i alla fall, blev uppsatt på en liten skäckig ponnyhäst som påminde väldigt mycket om en speciell Donna som jag red ”förr i tiden”. Ingen superkänsla, lite ringrostigt och min sits har blivit åt helvete men det är en början åtminstone. Och nu har jag träningsvärk. En privatfotograf hade jag med mig också, han tyckte inte att man kamera var den lättaste precis så det blev bara några suddiga bilder. Men det får duga!

2 thoughts on “I am so high, I can hear heaven.

Kommentera

