You are only one workout away from a good mood.

Trots att jag har sjuk träningsvärk från igår så körde jag på med träningen även idag. Det blev ett kort pass high intensity interval training följt av 2 km löpning. Jag har verkligen fått en nytändning med löpning. Det bästa jag vet är att ge mig ut en mörk höstkväll på en löprunda. Därför försöker jag stoppa mig från att köra på för hårt, jag har ingen lust att få känningar i knäna eller benhinnorna igen så det får bli korta pass till att börja med.

Jag körde en 12-minutare, främst med fokus på överkropp:

1 min Bicep curl + Tricep row + Front raise
1 min Deadlift + Bent over row
1 min Plank push up
1 min Shoulder press + Tricep press
1 min Deadlift + Single arm press
1 min Mountain climber + Pike jump

Kommentera

