The hardest step for a runner is the first one out of the front door.

Igår tog jag en vilodag, men idag var det dags för lite träning igen. Det blev ett kort med intensivt pass på 12 minuter. Eftersom jag ska rida ikväll så ville jag inte vara helt slut i kroppen, jag har träningsvärk nog som det är…

Jag hann med dessa övningar två gånger på 12 minuter:

15 reps Side step ups höger
15 reps Side step ups vänster
10 reps One leg tricep dips höger
10 reps One leg tricep dips vänster
15 reps One leg elevated lunges höger
15 reps One leg elevated lunges vänster
10 reps 10 Plank knee tucks + Push up + ½ Burpee

Den sista övningen var en riktig killer för armar och magmuskler!

Kommentera

