And now that I am gone

Lite dålig uppdatering, men jag tränar på. Idag blev det bara ridning, men igår sprang jag som uppvärmning och sen körde jag ett kort pass crossfit. Med marklyft för första gången sen jag sträckte mig! Det kändes bra men jag ska fortfarande ta det lite försiktigt med benen eftersom just hamstrings (dvs musklerna på baksida lår) kan vara ganska känsliga om man lyckas få en bristning. Så det blir inga tunga vikter varken benböj eller marklyft på ett tag.

Jaja, jag körde fem omgångar av:

10 reps Marklyft
5 reps Ab splitters + Superman push ups

tumblr_m7urx59Bk91rz6d52o1_500

Kommentera

