One last lie I can see through.

Jag hade sett fram emot att ha lite ledigt resten av veckan, men nu blir det jobb både imorrn och på fredag. Kanske i helgen också. Jag ska inte klaga, det är aldrig fel med lite extra pengar. Efter allt som har hänt de senaste veckorna så känner jag mig bara lite sliten både fysiskt och psykiskt.. En rolig sak som jag planerat inför jul kommer inte heller att bli av, så det känns lite tungt just nu. Som tur är så har en kompis dragit ihop ett sjukt stort evenemang på fredag som kommer att bli väldigt roligt, så jag får se fram emot det!

Träningen idag då, det blev två omgångar av dessa övningar:

15 reps Side step ups höger
15 reps Side step ups vänster
10 reps One leg tricep dips höger
10 reps One leg tricep dips vänster
15 reps One leg elevated lunges höger
15 reps One leg elevated lunges vänster
10 reps Chair climbers

Foto2226-2

Kommentera

