Feels like I’ll never leave this place.

Dagens träning var tre omgångar av:

40 reps Squat jumps
40 reps Dynamic rows
10 reps Superman plank
10 reps Thrusters

Nu blir det träning imorgon, sen så ska jag ha vilodag på torsdag är det tänkt. Därefter blir det träning tre dagar igen. Problemet är att jag ska ut på krogen på lördag trots att jag ska både jobba och träna på söndag… Vi får allt se hur det löser sig.

In other news så har jag även lyckats bli lite beroende av Turfing. Jag åker ju runt ganska mycket med jobbet så då passar jag på att turfa samtidigt. Idag gick jag dock med Nikki istället till en zone här i närheten, så här kommer en bild på den:

IMG_5134

 

 

And don’t the world look different when you’re lying on the floor

För två och en halv vecka sen när jag började med mitt träningsschema så gjorde jag ett fitness test. Idag var det dags igen!

Testet är 12 minuter långt. Det är fyra övningar som man kommer att göra tre gånger. Varje övning körs i 50 sekunder, sedan har man 10 sekunder på sig att skriva upp hur många reps man hann med, innan man går vidare till nästa.

Mitt första resultat den 12/1 var:

Squats (36, 32, 34)
Push ups (26, 17, 17)
Tricep dips (17, 16, 20)
Sit ups (27, 23, 30)

Mitt andra resultat idag den 29/1 var:

Squats (41, 39, 41)
Push ups (31, 26, 22)
Tricep dips (23, 24, 27)
Sit ups (29, 27, 34)

Jag trodde att jag hade förbättrats men jag trodde faktiskt inte att det skulle bli så stor skillnad på bara två och en halv vecka! Nästa test ska jag göra om fyra veckor.

IMG_5119-2

IMG_5126