This time I’ve finally let you go.

Tänk att nyår också blev så bra. Så trots jobb både på jul och nyår blev avslutet på år 2012 det bästa tänkbara. Konstigt nog, med tanke på hur det har varit de resterande 11 månaderna. Det enda som inte var så kul är att en raket smällde precis vid mina fötter vilket inte var så bra för min hörsel eftersom jag redan har tinnitus.

And in other news så har jag fått en ny mobil, så nu blir väl ”Koma” glad som alltid klagar över att jag inte har någon android. Dessutom så har jag fått mina fem par skor på posten. Tyvärr är det ett par som måste skickas tillbaka och mina kläder har jag inte sett skymten av ännu. Om jag känner mig lite produktiv imorgon så ska jag nog ta bilder av mina nya skyhöga klackar!

Jag bjuder på två inte speciellt bra bilder från vår nyårskväll

7977501357060862-2

2632271357060707-2

Haha, Jim…

Kommentera

