It’s nothing personal, all the users get used in the end.

Idag körde jag ett gammalt pass high intensity interval training utan vila. Det går bra nu! Det roliga med att träna för att bli bättre istället för att träna för att bli smal är att det är otroligt motiverande att känna hur man blir starkare. För varje dag som går – märkbara skillnader. Finns det någon bättre motivationshöjare?

Jag körde två omgångar av:

30 sek Side plank burpee with leg lift (höger)
30 sek Side crunch (höger)
30 sek Side plank burpee with leg lift (vänster)
30 sek Side crunch (vänster)
30 sek Side to side squat
30 sek Side to side push up
30 sek Knee hugs
30 sek Elbow plank
30 sek Bike press
30 sek Plank jump

IMG_20130119_194614

IMG_20130119_194807

IMG_20130116_142625

Tröttmössan själv äntligen hemma från jobbet. Jag funderar lite på vad jag vill skaffa för nya glasögon. Trivs bra i mina wayfarer-solglasögon, men jag är faktiskt inne lite på pilotbågar… Borde skaffa nya linser också.

Och på tal om ingenting så har jag lite krogen-abstinens! Jag vill ut och dansa mig svettig i en mörk, överbefolkad nattklubb – helst ikväll. Jag får tacka allt helgjobbande för mina ofrivilliga vita veckor, det är ju bra för träningen åtminstone…

Kommentera

