I let you go so reluctantly and I can still hear your lazy symphony.

Idag var det dags att träna igen efter gårdagens vilodag. Jag körde crossfit med vikter idag, det var ett tag sen. En vecka och fyra dagar har gått sedan jag började med mitt träningsschema. Det går över förväntan faktiskt. Nästa tisdag är det redan dags för mitt andra fitness test (samt mätning/vägning) för att se om det har gått framåt eller inte sedan jag började. Jag känner mig ganska säker på att jag kommer att göra bättre resultat även om det bara kommer att ha gått två och en halv vecka. Efter det testet så blir det var fjärde vecka istället.

Dagens träning – fem omgångar:

10 reps Shoulder press
10 reps Squat + Shoulder press
10 reps Lunge + Bicep curl
10 reps Jägarvila + Bicep curl
10 reps Weighted jump lunge
10 reps Burpee + Frog jump

Det tog 22 minuter.

251920172877766518_8qvKHtLh_c

 

Kommentera

