Feels like I’ll never leave this place.

Dagens träning var tre omgångar av:

40 reps Squat jumps
40 reps Dynamic rows
10 reps Superman plank
10 reps Thrusters

Nu blir det träning imorgon, sen så ska jag ha vilodag på torsdag är det tänkt. Därefter blir det träning tre dagar igen. Problemet är att jag ska ut på krogen på lördag trots att jag ska både jobba och träna på söndag… Vi får allt se hur det löser sig.

In other news så har jag även lyckats bli lite beroende av Turfing. Jag åker ju runt ganska mycket med jobbet så då passar jag på att turfa samtidigt. Idag gick jag dock med Nikki istället till en zone här i närheten, så här kommer en bild på den:

IMG_5134

 

 

Kommentera

