Another day’s been laid to waste.

Vilket sjukt dåligt träningspass jag hade idag. Jag gjorde ett misstag som jag inte gjort på länge nu, nämligen att äta alldeles för lite. Det blev aldrig någon kvällsmat igår, men jag tänkte att det borde gå att träna efter frukost idag i alla fall. Cred till folk som kan träna på stort kaloriunderskott alltså, för det skulle jag aldrig palla. Helt svag, matt och darrig. Det fanns inget att ge idag, så jag plågade mig verkligen igen två omgångar av:

10 reps Dive bombers
5 reps Burpees
20 reps Squat + leg lifts
5 reps Burpees
20 reps Side plank lifts
5 reps Burpees
20 reps Pistols
5 reps Burpees

Nu ska jag se till att äta ordentligt för ikväll ska jag ut och springa. Sitter just nu och njuter grekisk yoghurt med hallon i, perfekt som mellanmål när man är sötsugen.

IMG_5285

Kommentera

