A constant wave of tension has more than filled me up.

Idag har jag svurit långa ramsor. Jag känner att jag börjar bli sjuk. Halsar kliar, huvudet är tungt och kroppen känns varm och kall om vartannat. Perfekt. Så idag har jag inte rört mig en centimeter längre än nödvändigt, druckit en massa té med honung och bara ber att jag inte blir sängliggandes. Jag ska nämligen jobba torsdag till söndag och jag vet att det kommer att krisa ihop totalt om jag inte kan ta dom dagarna. Jag vill-vill-vill inte bli sjuk just nu!

Bjuder på ett blandat kollage med bilder från 2012!

Kollage 2012

Kommentera

