I realized from the depths of my depression that I really wanted to be someone.

En glad överraskning – min kropp verkar lyssna på mina uppmaningar att inte bli sjuk! Min hals känns inte så rolig och jag hostar lite men utöver det så känns det riktigt bra! Ingen feber och inget sängliggande = jobb. Så jag har en bra dag.

Träningen får vänta, vi får se hur det känns i halsen imorgon, men det blir nog en vilodag för säkerhets skull i vilket fall. Maten går bra förutom att någon har köpt hem shokladrån – så sjukt goda. Funderar på att börja lägga upp kollage på dagens mat nu när jag ändå fotar allt jag äter för min egen skull. Här kommer dagens i alla fall:

28 feb

Havregrynsgröt – Chokladrån – Te med honung – Chokladrån – Hembakat bröd med ägg – Fiskpinnar med grönsaksmos och broccoli

Och ja, jag råkade äta upp halva middagen innan jag kom på att fota den…

Kommentera

