I don’t wanna be like them.

Det känns skönt att ha kommit igång med träningen ordentligt igen. I vanliga fall så brukar jag vara stygg och träna genom förkylning, men den här gången är jag glad att jag inte gjorde det. Mådde rejält dåligt i nästan två veckor men jag har skött maten och pallrat mig till jobbet i alla fall. Tråkigt att mitt nästa fitness test är om bara en och en halv vecka, jag får nog vara nöjd om jag tangerar mitt senaste resultat.

Idag var jag åtminstone ute och sprang i 20 minuter, sen körde jag följande övningar tre gånger:

5 reps One leg walk out burpee vänster
5 reps One leg walk out burpee höger
30 reps Side jump lunges (med vikt)
10 reps Side plank knee tuck vänster
10 reps Side plank knee tuck höger

IMG_5067-2

Kommentera

