I’m sorry I just throw you away.

Igår gick jag samma 5,2 km-runda på 49 minuter som jag sprang dagen innan. Sen blev det ett kort crossfit-pass! Tog det ganska lugnt med tanke på min höftböjare men det kändes bara bra. Idag hade jag tänkt att springa 5 km igen men nu har det förstås börjat snöa. Dåligt väder är ingen ursäkt för att inte träna så det blir nog en powerwalk och sen styrketräning istället om inte vinden hinner dö av lite.

Ikväll hade jag tänkt att dra med mig Adam till Stadium för att shoppa lite träningskläder! Det blir nog några sporttoppar, träningstrosor och kanske några linnen eller ett par shorts beroende på vad jag hittar. Jag har även börjat kolla lite smått efter ett par nya skor, men jag lär köpa utprovade i så fall så det lär dröja ett litet tag. Sen är jag även sugen på att köpa en ny pilatesboll eftersom Nikki lyckas käka på den förra och en tung dumbbell för att få lite variation.

Här kommer lite olika mellanmål från senaste tiden:

Mellanmål
Hembakat bröd med kokt ägg – Müsli – Té med en digestive
Havregrynsgröt med bär och linfrö – Kokt ägg – Fruktsallad
Frukt – Turkisk yoghurt med bär och frön – Grönsaker

Kommentera

