All I’m gonna focus on is this fine night.

Idag blev det ett kort AMRAP(as many reps as possible)-pass följt av 22 minuter löpning. Joggingturen kändes riktigt bra! Sprang på 6 min/km-tempo. Känner fortfarande av höften men idag var det bättre och jag kunde springa på ändå. Jag hade helst velat fortsätta och köra 5 km men det gäller att kunna stoppa sig själv, vill inte överanstränga mig igen. Nu har jag tränat tio dagar i rad så imorgon hade jag tänkt vila. Vila i form av att jobba i tio timmar that it. Kommer inte att få sitta ner många stunder de närmaste tio (jag börjar se ett mönster) dagarna, mycket jobb blir det!

AMRAP-passet var i alla fall fyra omgångar:

10 reps Pistols
20 reps Low jacks
10 reps Dynamite burpees
20 reps Low jacks

IMG_5693

Kommentera

