Because a lie becomes the truth.

Vad bra det går just nu. Bara ett konstaterande sådär, inte ironiskt heller. Mitt lördagsgodis blev 50 gram sån där supergod mjölkchoklad med salmiak i, utöver det har maten varit så gott som sockerfri, nyttig och hemlagad. Träningen förra veckan bestod av 34 km promenad/jogging och tre pass crossfit/HIIT. Lite i underkant, men klart godkänt. Den här veckan har jag startat med 12,5 km avverkat och två pass crossfit/HIIT. Om allt går enligt planerna så kommer det att bli tre till såna pass.

På fredag blir det första utgången på länge. Jag hade tänkt att unna mig en old school krogrunda utan några restriktioner alls men eftersom jag måste jobba på lördag så får vi inte ha alltför roligt…

IMG_20130416_193613

IMG_20130416_1935322

Kommentera

