And there is music in every sight and every sound, no need for headphones.

Just nu håller jag på att prova något nytt, nämligen periodisk fasta. Det finns en bra artikel om det här, så jag tänker inte förklara utförligt vad det innebär men kort sagt så har jag ett ätfönster från 12-20. Jag har inte testat det tillräckligt länge för att kunna utvärdera ordentligt, men än så länge så känns det jättebra! Jag åt aldrig frukost förut och egentligen blir jag inte hungrig förrän till lunch, så det kanske är därför det verkar passa mig.

Så just nu ser mina dagar ut något sånt här:

09:00 En kopp te utan sötning eller mjölk. Efter det tar jag en långpromenad om jag inte jobbar.
12:00 Lunch
15:00 Mellanmål.
Efter träning: Mellanmål.
19.30 Middag.

IMG_8290

 

One thought on “And there is music in every sight and every sound, no need for headphones.

  1. Ping: Periodisk fasta | Pandemonium Central

Kommentera

