We’ll be coming back for you one day.

Nu börjar det dra ihop sig till kryssningen till Riga! Om bara några veckor bär det av och efter det finns det lite lösa planer för en sista-minuten-resa eftersom det aldrig blev av över jul. På tisdag ska jag roadtrippa helt själv 25 mil till Skara. Jag hade nämligen tänkt att vallfärda till Axevalla för att fota Macahan Loss, världens enda skäckfärgade travhäst. Mitt travhjärta skulle nämligen inte förlåta mig om jag missade den chansen även om det är i längsta laget. So that’s what’s going on.

Veckans träningsplanering ser ut på följande sätt:

Måndag: –
Tisdag: Crossfit/HIIT
Onsdag: Crossfit/HIIT
Torsdag: Crossfit/HIIT
Fredag: –
Lördag: Crossfit/HIIT
Söndag: Crossfit/HIIT

Tycker att det fungerar bäst att träna tre dagar i rad och vila en dag, träna tre dagar igen, vila en osv. Mitt experiment med periodisk fasta fungerar också bra. Jag var lite orolig för att träningen och framförallt pluggandet på morgonen skulle bli lidande men det har det inte. Min personliga trivselvikt är ungefär ett kg ner och jag tror absolut att periodisk fasta är ett bättre alternativ framför kaloriräkning, men hur resultatet blir får framtiden utvisa.

2

4 thoughts on “We’ll be coming back for you one day.

Kommentera

