Everything that you thought you knew

Pust. Produktiv söndag, minst sagt. Klockan tio var jag hemma från jobbet, sedan begravde jag mig i skolböckerna och hade ett old school pluggmaraton. Tolv timmar senare är äntligen mitt Biologi-arbete klart. De pauser jag tog bestod av toabesök, att hämta mat som åts medan jag läste och tro det eller ej – dammsugning! Så jag har inte bara jobbat och pluggat, jag har dessutom städat, planerat plugget för hela maj och juni samt förberett inför kryssningen. Jisses, jag känner inte ens igen mig själv. The queen of procrastination.

Det fattas bara lite träning så hade dagen varit perfekt, men man är ju inte helt övermänsklig.
Bjuder på två slumpmässiga bilder från gårdagens spontantripp till travbanan:

IMG_0599

Untitled-2

Kommentera

