Vi gratulerar…

Då var man ett år äldre. Jag har gjort mitt bästa för att inte fira idag, de flesta accepterar att jag inte vill det, men nu kommer det ändå över folk i eftermiddag. Jag vet att de bara vill väl, men för mig skulle den bästa presenten vara ett ”grattis” på sin höjd utan att göra någon stor sak av det hela. Suck. För mig räcker det gott att festa lite extra på kryssningen. Jag har aldrig förstått det här med högtider när man tvingas att umgås och vara tacksam mot familj som man helst vill klippa kontakten till. Gah, jag vet inte vad jag ska göra.

Jag som hade lovat mig själv att inte låtsas mer men nu känns det som att jag måste klistra på ett falskt leende igen för att hålla fasaden uppe.

Lite gamla bilder från tidigare födelsedagar

10

11

Foto1464

 

2 thoughts on “Vi gratulerar…

Kommentera

