This is the good old times.

Onsdag och min helg är över. Imorgon börjar min jobbvecka igen, torsdag till måndag. Mitt andra träningspass för veckan är ändå avklarat, det blev tre omgångar av:

30 reps Competition burpee buy in
20 reps Plyo squat Jump
15 rep Squat overhead press
10 reps Lateral jump touch
5 reps Ab splitters

Idag har jag vägt och mätit mig för första gången på ett bra tag också.

Längd: 170 cm
Vikt: 55.9 kg
Midjemått: 63 cm

…och 94 cm (!) runt rumpan. Det känns ändå rätt schysst att väga lika mycket, men fått mindre midjemått och större rumpa. Ändå lyckades jag inte hitta någon ny bikini som var bra idag på stan. Det kanske är lika bra med tanke på hur många jag har lyckats samla på mig, hehe…

249155_10151493780897880_1365645542_n2
En till bild från kryssningen, mysigt på soldäck!

Kommentera

