I’ve got a problem with me getting in the way.

Midsommar. Vet inte vad jag ska göra idag. Är så avtänd på högtider så jag funderar på en filmkväll och skita i allt vad snaps, sill och familj heter.

Idag har jag jobbat i midsommarhetsen, sen har jag legat och njutit i solen. Kollat upp LVM har jag också gjort, men det verkar tyvärr vara hopplöst. Nästa helg blir det en weekend i huvudstaden med shopping, god mat och fest! Så jag tror bestämt att jag sparar mig tills dess.

IMG_20130621_145623-2

Kommentera

