Where do I begin?

Öhm. Hej. Long time no see. Har börjat skriva på det här inlägget typ varje dag den senaste veckan, men jag har helt enkelt inte haft så mycket att säga.

Så vad har hänt sen senast? Jag har börjat gymma. Som en trogen och entusiastisk hemmatränare har jag inte känt något behov av att skaffa gymkort tidigare, men nu känner jag att jag vill ta styrketräningen till nästa nivå. Så alternativet att köpa hem en arsenal av vikter eller att betala för ett gymkort på 100 kr/månaden kändes ändå ganska enkel. Dessutom har jag lyckats gå med på att gå utklädd i nästan ingenting på ett evenemang om åtta veckor, så… dags att köra lite strikt.

Skulle vilja ha lite semester. Jag har ju rätt till 25 dagar men eftersom jag har planerat att flytta snart så ska jag köra på nu så att jag kan lägga undan mer pengar. Så nästa lediga helg är just om åtta veckor. Har nyss tentat av biologin åtmintsone och matten blir i augusti så det är skönt att få lite saker avklarade såhär under sommaren.

Har av någon anledning fått världens smink-inspiration på senaste tiden. Kanske har att göra med att den enda gången som jag annars ens tittar på mitt smink är om vi ska ut. Här kommer min senaste kreation!

IMG_20130716_174655

IMG_20130716_174006

Och såhär ska jag springa omkring om åtta veckor, förutom att det ska vara en annan skjorta till (som om möjligt är ännu mindre). Joråsåatt…

IMG_20130716_163511

IMG_20130716_163553

2 thoughts on “Where do I begin?

  1. Ska ta och köpa systemkamera snart. Vill ha en canon och du är duktig på att fota så vad har du för någon & rekommenderar du någon? :D Jag vill ha en som kan fota i rörelse & ta skarpa bilder. Funderar på 5D/7D eller 600D/1100D tänkte jag först på men nu har jag ingen aning längre.

Kommentera

