Färdig på gymmet!

Över en och en halv timma spenderade jag på gymmet idag! Förutom mitt standard Stronglifts-program ville jag mosa benen och ryggen lite extra så dessa övningar körde jag:

Knäböj
Bänkpress (30 kg)
Skivstångsrodd
Benpress (100 kg)
Sittande kabelrodd
Enhandsrodd
Liggande lårcurl

IMG_20130826_060751

Älskar liggande lårcurl för baksida lår! Tycker att jag redan ser skillnad sedan jag började köra den för ett par veckor sen.

IMG_20130828_094831

IMG_20130828_094844

Kommentera

