Just can’t get enough.

Köpa bikini på hösten? Typiskt mig. Jag har lyckats att hålla mitt bikinishopping-beroende at bay hela sommaren, men nu när jag hittade de perfekta bikinitrosorna så kunde jag inte låta bli! Jag har letat länge efter ett par brasiliantrosor med scrunch som inte är svindyra eller alldeles för vågade, och nu upptäckte jag att de har funnits på Nelly hela tiden.

116796-0014_2

116774-0014_2

Valet stog mellan dessa två, köpte de längst ner till slut. Kommer att matcha den med en överdel som jag har hemma redan. Typ nästa år då alltså. Sen blev det två klänningar också, rea är farligt alltså… Men är det bra pris så är det! En anledning till att se fram emot måndagen, då borde de nämligen dimpa ner i brevlådan!

396573-0014_3

221015-0133_1

Kommentera

