You’re gonna miss me when I’m gone.

Häromdagen fick jag äntligen hem brevet från labbet – jag ska få bli blodgivare! Nu väntar jag bara på första kallelsen, gött! Jag har även fått reda på att min blodgrupp är B+ som jag delar med 9 % av världens befolkning. The more you know.

Nu ska jag göra i ordning lite havregrynsgröt med blåbär, det vill säga motionärerna inofficiella nationalrätt? Om jag hade haft lite mango i frysen hade det blivit lite sånt också, har blivit lite smått besatt. Såna här skålar av fruktsallad har jag käkat mycket av de senaste dagarna, nomnom!

IMG_6247

IMG_6259

Kommentera

