Blodgivning

Då har jag blivit kallad till min första blodgivning! Jag är lite i valet och kvalet om jag ska boka om tiden dock (eller måste man ens boka om när det är drop in? I have no clue.) eftersom man inte ska träna den dagen som man ger blod, och jag har lyckats planera in världens mördarpass just på måndag. Sen åker jag ju bort resten av veckan på kryssning så det vore kanske bäst att skjuta upp det en vecka? I dunno, samtidigt så har jag av någon anledning sett fram emot det länge.

IMG_6294-2

Kommentera

