Starting over.

Lite deprimerande att det var mörkt när jag tog den här bilden på min kvällsmat, det börjar bli höst… Men men, det blev bacon igen (!). Stekte bacon, knäckte två ägg i stekpannan och hade i en skivad paprika – en snabb oplanerad äggröra basically. Den hade nog räckt till två personer med tanke på hur mätt jag är fortfarande men det blir fin energi till gymmet i morgon bitti!

Nu ska jag äntligen gå och duscha. Jag har nämligen provat min brun utan sol från St Tropez idag men jag hatar verkligen bus-lukt. Det spelar ingen roll vilket märke det är eller hur de försökt maskera doften, det är fortfarande nästan outhärdligt.

IMG_6318

Och på tal om äggröra så har McDonalds börjat med det som ett frukostalternativ – inte helt fel även om det nog kan vara en del skit däri. McGröt (schysstaste namnet) lär man ju också prova någon gång, trogen grötälskare som man är!

Kommentera

