11 september

Då var det 11 september igen. Jag kommer fortfarande ihåg exakt vad jag gjorde den där dagen för tolv år sedan, när vi fick reda på vad som hade hänt. Jag kommer ihåg den tysta minuten vi höll för offren, jag kommer ihåg teckningarna som vi uppmuntrades till att rita för att uttrycka våra känslor och jag kommer ihåg att ingen av oss riktigt förstod. Det gör vi antagligen inte än idag.

4f66d92fb4dc9a30c99569bd695a6183

september-9-11-attacks-anniversary-ground-zero-world-trade-center-pentagon-flight-93-empty-street_40004_600x450

Vad gjorde ni den 11 september 2001? Kommer ni ihåg?

Kommentera

