Snap back to reality.

Idag var det tillbaka till verkligheten som gällde. Back to work, söndag som det är. Imorgon är det bara tre veckor tills vi reser till Mallorca så jag sitter såklart redan och nojjar mig över packningen. Jag är ett galet kontrollfreak när det kommer till såna saker, så trots att jag har en packlista som jag genom åren har utvecklat till perfektion kan jag inte låta bli att stressa. Och det faktum att vi bara får packa 15 kg utan att betala extra gör inte saken enklare förstås. Såatte… det är väl den enda anledningen till att jag inte ser fram emot oktober!

Det här blir nog den sista bilden från vår lilla weekendresa – maskerad! Censurerad får den också vara, så att ingen blir offended…

IMG_20130912_211624-1

Kommentera

