Bla bla bla bla, whatever.

Idag har jag faktiskt kört kondition. Fick sällskap så då får man väl tvinga sig. Galen träningsvärk i ryggen efter igår (äntligen börjar jag få bättre kontakt) så jag värmde upp med lite rodd och crosstrainer. Sen blev det hopprep (kill me), trappmaskinen och till slut sprang jag intervaller. Svettfesten var ett faktum. Jag ska köra cardio antingen på tisdagar eller torsdagar hädanefter, vill lägga till en eller två träningsdagar till i veckan men jag trivs så bra med stronglifts så det blir inte några flera styrkepass i så fall.

Som kontrast till hur duktig jag är med träningen har jag avnjutit en påse sånt här idag:

IMG_20130917_193023

”Jag ska baaaara ha naturella nötter… *plockar alla sorter med choklad eller yoghurt på*” fml.

 

Veckans träningsschema kommer i alla fall att se ut såhär:

Måndag: Styrketräning Pass A
Tisdag: Kondition
Onsdag: Styrketräning Pass B
Torsdag: Kondition (mer inriktning på HIIT)
Fredag: Styrketräning Pass A
Lördag: –
Söndag: –

Kommentera

